نام مدیر: محمد محمدی
مدرک تحصیلی:
دکترا
تلفن مستقیم:
02122222222
تلفن داخلی:
222
پست الکترونیک:
info@domain.com
حوزه های تحت سرپرستی
عنوان حوزه | تصویر مدیر حوزه | نام و نام خانوادگی مدیر حوزه | سمت | اطلاعات تماس | داخلی |
---|---|---|---|---|---|
روابط عمومی | رضا رضایی | مدیر | 02122222222 | 333 | |
تحقیق و توسعه | فاطمه فاطمی | مدیر | 02123232323 | 444 |
شرح وظایف
واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش (Support and after-sales service unit) یکی از نهادهای مهم سازمانی است که ارتباط مستقیمی با مشتریان و دریافتکنندگان خدمات دارد. برقراری ارتباط مستقیم و موثر و تلاش برای برآورده ساختن انتظارات مخاطبان یکی از مهمترین موضوعاتی است که در دپارتمان پشتیبانی و خدمات پس از فروش مد نظر کارشناسان و متخصصان قرار میگیرد. در واحد پشتیبانی، بکارگیری همه جانبه نیروهای علمی و فنی به سبب بهبود ارائه خدمات به مشتریان از جمله مهمترین عرصه فعالیتی از سوی مدیران این دپارتمان محسوب میشود. همچنین اجرای دستورالعملهای سیستمی مبنی بر تعیین محدوده خدمات رسانی به مشتریان و رعایت پارامترهای از قبل تعیین شده نیز از جمله دیگر ملاکهای عملکردی در این واحد است. نهایتا رساندن سطح خدماترسانی، مطابق با نیاز مشتریان و دریافتکنندگان خدمات از مجموعه هدف غایی و نهایی این واحد است.
اهداف و وظایف واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش:
- تلاش برای رسیدن به سطحی قابل قبول از رضایتمندی مشتریان و کارفرمایان
- ارائهی دستورالعملها و پیشنهادات به مدیران بخشهای تولیدی به منظور اثربخشی سیستم مدیریتی
- انتقال نظرات مشتریان و دریافتکنندگان خدمات به واحد های مرتبط
- پیگیری سریع و موثر پیرامون درخواستهای مشتریان
- ایجاد ارتباط مفید و موثر با مشتری در جهت جلب رضایت آن
- بررسی سریع و دقیق درخواستها و اعمال موارد خواستهشده به صورت کامل
- بررسی دقیق گارانتی محصولات و خدمات و توجیه مناسب مشتریان
دستآوردهای واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش:
- رسیدگی سریع به درخواستها و شکایات مشتریان
- گستردهسازی محدودهی خدمات رسانی به مشتریان
- استفاده از تمامی نیروها به منظور کسب رضایت مصرفکننده
- ارائه بازخوردهای فنی-عملکردی به سایر واحدهای مربوطه
- استفاده از نیروهای با تجربه به منظور بهینهسازی عملکردی واحد